Przejdź do głównej zawartości

Sesja buddyzmu

Śniła mi się tragedia lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony i było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję zaś przeżyłem poruszenie, bowiem był tam prezentowany oczywiście taki tenże sam zdarzenie, jaki widziałem we śnie. Jak owo się mogło wzdrygać się?Śpiąc, macie wjazd do innych wymiarów również czasów. Ty zobaczyłeś fakt, aż do którego przyczepiony był obszerny towar poruszający, wobec tego przejąłeś część uczuć osób biorących w poprzednio udział. Dlatego zapamiętałeś pełnia faktycznie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi plus inne klęski żywiołowe w chwili, gdy no tak mają miejsce. Gdy właśnie się historia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój mara opuszcza twoje truchło plus udaje się z misją ratunkową, by odciążyć tym, którzy umarli, oraz żeby pokrzepić ocalałych. Budzisz się zmordowany, ponieważ niezwykle mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dotychczasowy małe, czasem śniło mi się, że w domu wybuchał ogień, a ja nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie w istocie miało pozycja do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, zaś wrażenie paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci były małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie symultanicznie uwalnia proporcja zablokowanych emocji a pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się zderzenie bądź nieszczęście, co mogę przyrządzić?Możesz znajdować się w środku stanie kogoś ostrzec, natomiast ta postać może nie zainkasować twoich słów wobec uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo dodatkowo podpora dla ofiar. Otaczaj całe wydarzenie światłem plus poproś anioły o wsparcie w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie niestary mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie natomiast czułam, iż owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego pełnia w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w środku duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą zaś twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów sposób doświadczania oraz wzrostu, w miejsce życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w środku dniu dwunastych urodzin, żeby dać możliwość cię, iż całokształt u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, oraz po pewnym czasie poroniłam oraz kiedy niekiedy śni mi się dwie dzieci bawiących się radośnie w środku ogrodzie. Czy mogą znajdować się to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli tak bardzo, to w środku kto modus mogę im ulżyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w środku snach, żeby przypomnieć ci, iż pełnia u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą plus rozwijają się, w środku miarę gdy ty dodatkowo twoja klan uczycie się natomiast doświadczacie. Bardzo im pomożecie, o ile potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiat wewnątrz ich imieniu, sprawiając, że poczują nierozłączność aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi i wznosząc zbyt nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała podfruwajka i powiedziała, jak na przykład ma na określenie oraz iż jest moją córką. Czyż owo negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej określenie, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo faktycznie cudowne. Musiałaś być niesłychanie otwarta plus wrażliwa, dlatego że córeczka miała szansa nawiązania spośród tobą ano żywego plus wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna tudzież przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości za pomocą krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wręczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora na skroś przemienianie zasób wiedzy lub uczuć wewnątrz narracja, grę słów lub metaforę, które możesz dalej rozszyfrować.W jaki procedura mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda wymiary twojego snu to obojętnie jaki aspekt ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości istnienie każdej tej części, natomiast także słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma do przekazania, lada dzień znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi fortel niczym najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, pomimo tego z kolei powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na uprawianie pracy tudzież dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, oraz wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, azali też odczepić całą tę kulę zaś szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które droga było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, atoli być może ostatkiem sił tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca zdarzenie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść także je usunąć.Zinterpretowałam to właśnie: Muszę uniknąć ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom zbyt poręka mi racja kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I no tak, dodatkowo nie. Niektórzy zasoby ludzkie mają duże zdolności parapsychiczne a mogą przystosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, owo różni ludność postrzegają rzeczy wewnątrz różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania a przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo ważność dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co wiadomy metafora oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów oraz dlaczego zbiorowość ludzka je mają? Co jest dozwolone spośród tym dopuścić się?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w wielu przypadkach tłumione są od czasu niezwykle długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też w środku innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezsilny lub bezsilny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym wszystkiego, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie wewnątrz myślach takiego snu, u jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba zadowolić te uczucia w środku taki strategia, w który negacja logiczna można było tego poczynić w środku czasie, gdy było się no bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż w tej chwili od długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce stać się uwolniona.Straszny sen przypadkiem egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym wieczny wejście aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą bez trudności przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią bądź negacja logiczna chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości dzięki krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora na skroś przemienianie zasób wiedzy lub uczuć wewnątrz bajka, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W jaki metoda mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda odsetek twojego snu owo niejaki dziedzina ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy istnienie każdej tej części, natomiast ponadto słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie także duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi droga na sposób najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, atoli potem powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy również dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana także oszukana, a wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azali też odczepić całą tę kulę również kolejność, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które droga było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, mimo to przypuszczalnie ostatnim tchem tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca swary: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam to do tego stopnia: Muszę skreślić brzemię finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A od tego czasu podziękowałam aniołom w środku twierdzenie mi rzeczywiście kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I no, oraz nie. Niektórzy zbiorowość ludzka mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą dobrać się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, owo różni społeczeństwo postrzegają rzeczy w środku inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje i przekonania. Bezpieczniej będzie rozzuchwalić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo sens na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co dany litera oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów natomiast z jakiego powodu społeczeństwo je mają? Co jest dozwolone spośród tym zrobić?Koszmar nierzadko wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od momentu niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa lub wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezradny lub asteniczny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym co do jednego, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja w środku myślach takiego snu, poniżej jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się skala stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba zadowolić te uczucia wewnątrz taki maniera, do wnętrza kto nie jest dozwolone było tego uczynić w środku czasie, kiedy było się nie inaczej bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż poprzednio od długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny spanie być może istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć zatwardziały dopuszczenie do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą dowolnie transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane wewnątrz słowach, ujęte w zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się do wnętrza świetle, wietrze, na ziemi ani w środku niebie. Jestem przytomnością również wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej staż nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) a oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może bardziej odpowiednim słowem byłaby "deliberacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się względnie do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się wprawdzie zdeterminowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, albowiem istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać owo dzięki uspokojenie umysłu także utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym a jakże manifestuje się ubolewanie i mądrość. Inna sprawność polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała zaś wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy dodatkowo percepcja wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto do wnętrza tym miejscu przedłożyć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypuszczalnie mienić się do licha zaś trochę różnych rzeczy - niektórym kojarzy się pani niezmiernie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami także tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest owo metodyczny trening, dość koherentny dodatkowo konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie oraz inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myśl koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny prąd powietrza wchodzi zaś wychodzi za pośrednictwem nos. Myśli a dźwięki po prostu bez trudności przepływają, owszem wzorem chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się ostatnim tchem na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu wobec przeszkadzających uczuć również bezpośrednie test pełnej przytomności dodatkowo nieograniczonej otwartości. Tylko wobec tego będzie się wewnątrz stanie owszem importować dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie jak na przykład wewnątrz centrum klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz po raz bardziej w granicach ciała. Kiedy wcześniej głęboko je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności i przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach również wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, natomiast faktyczność zaczyna wydzielać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem plus pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj w rzeczy samej długo w charakterze chcesz. Możesz podobnie ćwiczyć na sąd czy wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając poniżej okazji postulat szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym i na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś rynek egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu mniemać, że rozpuszczają się wszelkie negatywności do wnętrza tobie zaś wewnątrz innych. Postaraj się zauważać owo, w istocie głęboko zaś rzeczywiście, w jaki sposób ale wręcz potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii i co więcej pełnej przytomności do tego stopnia w żółwim tempie, na miarę potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w środku bezpośredniej obecności, w "po tej stronie także teraz". Po chwili skończony świat pojawia się ponownie - dziewiczy a doskonały. Każdy atom wibruje radością i jest utrzymywany w środku całości za pomocą miłość. Wszystko jest świeże plus nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, ferie istoty, obojętnie od tego azaliż o tym wiedzą, czy też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się podobnie nasze padło, jednakże w tej chwili obecnie wakacje od słabości tudzież chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, aktualnie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na finis wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w ciągu medytacji, stają się nieograniczone tudzież docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna tudzież dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe pomyślność - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz skonstruować to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (amor, łaska, frajda, równość)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pomoc szeptuchy

Szeptucha (szeptunka, staruszka) to płeć słaba, która zamawia u Boga zdrowie. Używając konkretnych sposobów, prosi go o to, ażeby odegnał choroby. Pośredniczy między człowiekiem oraz siłą wyższą. Dlaczego modlitwy szeptuch działają cuda? Jak same mówią, otrzymały dryg – jednej z nich objawiła się Matka Boska natomiast od momentu tego czasu leczy, drugiej wiedzę dodatkowo umiejętności przekazały seniorka zaś prototyp, tudzież trzecia miała kazus automobilowy, po którym poszła aż do nieba. Po powrocie z zaświatów potrafiła leczyć.Podlasie owo jedyne miejsce w Polsce, gdzie można dopaść prawdziwe szeptuchy. Podobno zostało ich tu aktualnie nie całkiem trzydzieści, jakkolwiek ostatkiem sił o trzech mówi się, iż są nie inaczej skuteczne. Pytając o drogę aż do jednej spośród nich, na każdej podlaskiej wsi otrzymamy instrukcje. Co więcej, bez względu od chwili tego, czyli o szeptuchę spytamy kobietę do wnętrza podeszłym wieku, która siedzi na ławce nim chatą, rolnika wewnątrz polu czyli młode

Klątwy, uroki, czary.

Wielokrotnie spotykałem osoby, które poprzedni ofiarami przekleństw czy też rytuału czarnej magii. Przeklinanie owo nie ledwie porzucanie wulgaryzmów. Wypowiedziane z nienawiścią słowo nieczyste staje się przekleństwem. Klątwa związana jest ze złym życzeniem, które ma zaszkodzić drugiemu człowiekowi. Klątwa zaś złorzeczenie owo jest to samo. Złorzeczyć znaczy na fuchę gratulować, np. żeby VIP nie dojechał aż do pracy, żeby komuś negacja logiczna udała się inwestycja, żeby spalił się budynek. Tak w który sposób wyraz Boga ma wytrzymałość stwórczą - Bóg poprzez słowo stworzył nieboskłon, Ziemia człowieka, Jezus słowem uzdrawiał - ano samo wyraz człowieka być może posiadać natężenie budowania dobra, ukojenia. Słowo może być nośnikiem włość płynącego spośród głębi serca. Słowo ludzkie przypadkiem istnieć też nośnikiem zła, kiedy wewnątrz sercu jest gniew, wrogość, zazdrość, być może drugiemu człowiekowi szkodzić.Jeżeli ten istota ludzka, który niedobrze życzy, rzuca klątwę, jest w środku s

Pozbądź się pereł

Podział na perły naturalne i hodowane utracił uprzednio swoje pierwotne treść dla większości kupujących z uwagi na upadek pozyskiwania tych pierwszych - w środku powszechnym obrocie handlowym dostępne są ledwo perły hodowane. Mimo to, niepoprawnie stosowana nazewnictwo stale budzi wiele nieporozumień. Chcielibyśmy uprościć Państwu poruszanie się w świecie pereł, poprzednio z tej przyczyny przejdziemy do charakterystyki gatunków pereł powinniśmy przede wszystkim zrecenzować owo zagadnienie. Perły naturalneMianem "perły naturalne" określamy kamienie powstające wewnątrz organizmach mięczaków perłorodnych w modus samoistny, bez ingerencji człowieka. Powstanie perły w środku naturze jest zjawiskiem niezwykle rzadkim. Budulcem tych kamieni jest multum perłowa, wytwarzana za pośrednictwem tkankę nabłonkową płaszcza, która okrywa zewnętrzną element ciała mięczaków. Tkanka ta, odpowiedzialna w ciągu budowę i spotęgowanie muszli perłopława, stanowi również maszyneria obronny nim ataku